Saturday, August 28, 2010

KNOTTING



Allah!!!itulah perkataan yang terpacul dari mulut ni….jam menunjukkan pkul 8.20 pagi. Kelas outdoor bermula pukul 8.30 pagi…..tanpa berlengah lagi, aku segera mencapai tuala dan terus mandi. Saat saat camni mandi ala kadar jadi la…asalkan tidak berbau je dalam kelas…
hahahah.


20 minit lepas tu aku sampai di fakulti….berdebar debar nak masuk kelas takut kena marah…..dah la baru En. Hisyam tidak bagi aku masuk kelas…..lambat punya pasal la. Berbekalkan alasan yang tidak boleh diterima (over sleep), aku terus masuk kelas…..nak jadi ape jadi la. Alang alang dah sampai, baik masuk je…..cuba nasib…hahaha.


Fuhhh, nasib baik la En. Hisyam tak sampai lagi…..rase macam nak sujud syukur je kat situ…..hahahah. Baru je aku labuhkan punggung yang lenguh ni, En. Hisyam sampai lalu kunci pintu kelas. Mujur la aku cepat beberapa saat daripada dia……lepas tu, dia terus start mengajar ikatan…banyak juga la ikatan yang aku belajar pagi tu…..itupun sebab En. Hisyam sabar melayan kerenah aku dan classmate yang lain….lain nak buat, lain pula yang jadinya….hahaha. lepas 3-4 kali ulang tayang, baru la lekat dalam kepala……hahahah . Terima kasih la pada sifu…..


No comments: